Учні Вільногірської сш №5 надзвичайно активні, тому прагнуть пізнавати нове, раніше не відоме для них. Вони рішуче вирушають на різноманітні екскурсії. |
||
ще з відкриття школи і продовжують підтримувати її і до сьогодення. | ||
Разом з вчителем історії Соніною Галиною Василівною, котра, до речі, найактивніше приймає участь в шкільних екскурсіях, школярі СШ№5 у 1984 р. ознайомилися з культурним життям Дніпропетровська. | ||
Вже у 1985р. діти 8-х класів, погодившись перевірити свою витримку, вирушили пішки до Мишурин Рогу. Подорож була вражаючою та незабутньою. Діти показали приклад дружелюбності та витривалості учнів СШ №5. | *********************************************** До роздумів мандрівникові:Гарний початок - половина справи.Платон *********************************************** |
|
Простежуючи маршрути подорожей наших учнів, можна ознайомитися з географією майже всієї України, адже у 1987 р. діти відвідали аж карпатські простори разом із Галиною Василівною, Ніною Валентинівною та деякими іншими дорослими. | ||
Не залишалися поза увагою також і простори Дніпропетровщини. | Влітку 1987 р. до річки Саксагань вирушили відпочити старшокласники разом із Пойдою Ольгою Вадимівною та Галиною Василівною. | ******************************************************** До роздумів мандрівникові:Будь ввічливий з кожним. Ніколи не відомо, хто потрапить у число дванадцяти присяжних.Американське прислів'я ******************************************************** |
На останньому році ХХ ст. клас Галини Василівни відпочивав коло найкращого карлівського ставу. | ||
Часи змінюються, але прекрасне залишається вічним. Тому і на початку XXI ст., | ||
********************************************************* До роздумів мандрівникові:Хто має знання і робить вигляд незнаючого, той на висоті. Хто без знань робить вигляд знаючого, той хворий.Лао-Цзи ********************************************************** | ||
учениця 11-А класу Левченко Катерина провела інтерв'ю : задоволення не може бути роботою. Мені подобається подорожувати, дітям також, тому ми залюбки робимо це разом. Якщо б мені сказали, що потрібно жити в наметах місяць, я б із задоволенням це зробила, бо це цікаво, це надає певного заряду енергії на подальше життя. А учні, в свою чергу, в цьому зі мною погоджуються. чи є лише одним із багатьох способів проведення вільного часу? у підвищення рівня культури та інтелекту людини мають екскурсії. Діти також це розуміють, більш того, для них подорожі є дуже захопливим заняттям, тому при першій ж можливості вони вирушають на пошуки нових вражень. вирушаючи зі школярами? із малозабезпечених сімей (бо дуже часто шкільні екскурсії для них є єдиним шансом пізнати світ навколо нас), почерпнули максимум нових позитивних знань та вражень, і в подальшому житті вони могли б використати здобуте. | ||
Найчастіше екскурсія - це не лише розширення світогляду людини, це також один з методів підвищення її інтелекту. | ||
В 2004 р. учні відвідали Дніпропетровський літературно-художній музей, де дізнались про досягнення багатьох письменників та художників. | ||
На фото зліва добре зображено, як діти із зацікавленням слухають про виставку М.Реріха, що проходила в літературно-художньому музеї. | ||
Навчаючись в школі, важливо знати не лише теорію, а й практику. Саме тому учні приймають активну участь в екскурсіях на різні підприємства. Так в 2003 р. діти ознайомились із технологіями виробництва на заводі будівельних матеріалів. | ********************************************************* До роздумів мандрівникові:У чужій країні мандрівник - мішок із грішми, котрий всі хочуть скоріше спорожнити.В.Гюго ********************************************************** |
|
Отже, шкільні екскурсії - це невід'ємна складова в житті майже | ||